24 oktober 2011

It's kinda fun to do the impossible, don't you think?

 Måndag igen och fortfarande ledig! (Jo jag vet att jag var och jobbade igår men det är andra jobbet jag har ledigt från. Det jobbet jag var och jobbade på igår får jag inte ledigt ifrån så egentligen är jag inte ledig på riktigt när jag är ledig. På riktigt. Get it?)

Hur som haver så har jag just i vanlig ordning ätit frukost framför ett avsnitt Crossing Jordan. Laddade ner säsong 2 inatt men det är världens sämsta kvalité eftersom en del saker de säger bara försvinner, och när jag var i slutet så klippte den in en scen som redan varit. För typ 10 minuter sen. Inte så kul, men de funkar att kolla på i alla fall. Man förstår ju helheten, och det var bara två gånger som den klippte bort vad dom sa. Och då var det bara ett ord som försvann också.

Ett till avsnitt nu då innan man kan börja med dagen på riktigt. Hepp hepp!

Inga kommentarer: