26 oktober 2011

Never put off till tomorrow what you can avoid doing entirely

Göra saker man har planerat? Göra saker överhuvudtaget? Göra vettiga saker? Vad är det för något? Den där grejen jag skulle göra idag är inget super viktigt som så, men vill i alla fall ha den klar. Och egentligen vet jag inte varför jag inte skriver ut vad det är jag skulle ha gjort idag. För det är inget hemligt. Definitivt inte. Det är bara några armband jag ska laga. Ha inte ens kollat så jag har rätt färg på garnen...väl förberedd, vad är det liksom?

Ska försöka mig på armbanden imorgon i alla fall. Tror jag. Fast det är nog lite som rubriken lyder ''Skjut inte upp till morgondagen, vad du kan undvika att göra helt och hållet.'' Eller som ''Idag har jag inte gjort någonting, och det kommer jag att fortsätta med imorgon för jag blev inte riktigt klar.'' 

Meeeeeeeeeeeeeeeeen! såna dagar måste man få ha också. Nu ska jag krypa upp i fåtöljen och invänta bästaste The Mentalist! Och så blir det att sova på det sen. Alltså efter, inte på The Mentalist...för, ja...det blir svårt för dom är i USA(eller om Simon Baker är i Australien)och jag har inte riktigt pengar till det, alltså att flyga dit typ nu, och jag undrar vad Simon Baker och Robin Tunney skulle säga om jag kom där och bara ''Hi! Don't mind me, I'm just gonna sleep on you tonight! *smile*''

Så ja..äsch strunt i mig! Jag bara snackar goja. Mest hela tiden. Hoppas den där sömnen reder upp lite i mitt huvud sen så jag kanske får något gjort imorgon. Dags att invänta The Mentalist. Hepp hepp!

Inga kommentarer: