30 maj 2011

You make me, Feel like I'm living a...

Den här kvällen har spenderats på Höckbölsholmen med Ida och Aina. Vi satt nere vid vattnet och pratade om jobb och kärlek. Störande människor och oerhört korkade personer. Lite allt mellan himmel och jord. Så som det oftast blir när vi träffas haha :) Kameran var med med det blev inte så mycket bilder för min del.

När jag kom hem var jag fortfarande så inspirerad av holmarna, så med musik i lurarna gav jag mig iväg ut på en 40 minuters länk. Riktigt skönt och uppfriskande! Och jag hade ett bra tempo också. Skönt att duscha när man kom hem sen :)

Nu ska jag skriva ner några rader i min dagbok och sen får jag äntligen krypa ner i min nybäddade säng! Finns det något mer underbart?
Svar: Nej! Världens underbaraste känsla ju! Godnatt folket.

Inga kommentarer: