18 maj 2011

Motivera please?

Var nästan så jag ramlade ur soffan just när jag fick se att jag hade en vänförfrågan på facebook. Det händer inte så ofta kan jag säga haha. Och jag blev ännu mer förvånad när jag såg att det inte ens var någon jag kände! Inte en väns vän. Inte ens någon jag bara känner igen.

Don Jasper är inget namn som funnits i min värld, förens idag. Han hade till och med skrivit ett meddelande, ni vet sådär som man kan göra när man skickar vänförfrågan. Motiveringen var följande ''Hi!,you are looking beautifull I love u.'' Lite smickrad är man ju, men jag tror jag ska fundera lite om han får en plats på min facebook eller inte. Det värsta som kan hända är att han är otrevlig eller snuskig, och då är det ju bara att ta bort honom som vän.

Återkommer imorgon när jag bestämt mig. Over and out

Inga kommentarer: