27 maj 2011

Tomorrow--> Gränby Centrum

I am a multitasker! Sitter och kollar/lyssnar på Så ska det låta, läser bloggar, kollar facebook och twittrar. Och där emellan dricker jag te också. Och tänker på morgondagen :)

Imorgon klockan 8:30 går färjan från Eckerö. Och då kommer mamma och jag sitta ombord och vara förväntansfulla över en hel dag med shopping i Gränby centrum i Uppsala! Vi ska shoppa shoppa shoppa! Luncha på Naked Juicebar, och shoppa lite till!

Tidigare i veckan gjorde jag en lista på allt jag behöver/vill ha i kläd,sko, smyckes, smink-väg. Och allt däremellan. Och så gjorde jag såna där fina rutor i ena kanten så man kan bocka av sen! Clever me, ey? ;) haha

Ska kolla på tv klart och sen blir det att krypa ner under täcket och sova några timmar innan det är dags att stiga upp och fara till färjan! Kommer bli en helt underbar dag. Längtar så efter att befinna mig på andra sidan Ålands hav!

Inga kommentarer: