22 maj 2011

off to work then ey?

 Var lite trögt att stiga upp före 07:00 idag. Och mitt humör har bara varit crap hittills. Inget har gått som jag velat och allt som alla har sagt har låtit oerhört dumt. Lite sömn=irriterad Julia. Haha.

Ska dra iväg på jobb nu i två timmar ungefär. Vad är det med alla dessa jobbplatser och bara två timmars arbete?? Jag förstår inte. Nåja, oftast går dom där två timmarna jäkligt snabbt. Oftast, inte alla gånger. Men oftast.

Tror jag försöker dra ut på skrivandet eftersom jag egentligen(tänkte skriva ägentligen. Bevis nog på min trötthet)inte skulle orka gå och jobba haha. Men måste ju. Crap. Har i alla fall något att se fram emot efter jobbet. Nicole och Ainas konfirmation :) Ska bli kul! Kyrkan en timme ungefär och sen kaffe och sånt hemma hos Nicole :) nice! Får se om jag hinner skriva något när jag kommer från jobb.
Annars vet ni var ni har mig. Fierce & Love!

Inga kommentarer: