10 maj 2011

I think i know why the dog howls at the moon.

Ni kan inte fatta va skönt det kommer bli att krypa ner i sängen ikväll och sova länge länge! Flera timmar. Flera år. Nästan. Har jobbat väldigt lång dag idag, 9:15-19:00 för att vara exakt. Först 9:15-15:00 som vikarierande dagistant, och sen 15:00-19:00 med mitt vanliga jobb som städerska. Har ont överallt nu haha. Och inte blev det bättre av den 50 minuter långa promenaden mamma och jag tog efter jag slutade jobba, men jag kände att jag måsta ut och gå. Det var skönt att komma ut i friska luften, samtidigt som benen och ryggen skrek att dom villa hem. Nåja, nu är man hemma i soffan igen i alla fall.

The Mentalist snart, säsongsstart och allt. Me like :) Och nu blev jag pigg och jätteglad när jag kom på att jag har ett helt avsnitt days att titta på! Yey, blir nog imorgon det :)

Inga kommentarer: