05 maj 2011

Precious is he, and oh so sweet...

 Inatt dök en helt annan dröm upp, och den hade nog inget att göra med Cityakuten och George Clooney! haha. Jag drömde att jag fick en bebis. En pojke var det och han var jätteliten. Vi var här hemma hos oss och alla mina syskon var här och tittade på honom. Sen kommer jag ihåg att jag och alla mina syskonbarn gick med honom till mitt rum för att byta blöja. Sarah kastade min mobil, jag sa till att man inte fick göra så. Hon blev ledsen, jag tröstade. Och sen vaknade jag. Som vanligt förstår jag ingenting haha. 

Jag tycker det är intressant med drömmar och skulle gärna lära mig mera om drömtydning och sånt. Finns det kurser man kan gå? Medis? haha. Isåfall kanske jag skulle försöka mig på att gå. Och bli expert på att förstå mina egna drömmar ;)

Inga kommentarer: