04 maj 2011

Back to the...öh...medeltid

 Med lite snabb huvud(och finger)räkning har jag räknat ut att jag idag har spenderat 4 vakna timmar i sängen, lite drygt en timme på soffan framför days, och en timme på medeltidsstigen :) Varför jag då har räknat ut det kan man ju fråga sig. Jag har ingen aning själv faktiskt haha.

Det var hursomhelst skönt mysigt och fridfullt på medeltidsstigen! Som alltid. Det som störde mest var att man hörde någon såga med klinga någonstans en bit ifrån haha. Annat än det så var det bara ljuden från skogen som hördes! Fåglarna som kvittrade. Löven som prasslade i vinden. Kvistar som knakade under fötterna. Och så klart rinnande vatten! Mycket mycket fridfullt.
 
Och med det sagt så ska jag gå och fixa lite ägg till mellanmål och sen fara och handla lite mjölk och sånt så småningom. Until we blog again...

Inga kommentarer: