20 maj 2011

Signed, Sealed, Delivered


 Jaha, hittills har jag titulerat mig med tre jobb även fast jag bara haft två på gång och ett halvt på gång. Men idag var jag upp till kommunkansliet och skrev på lite papper. Tystnadsplikt och så. På söndag börjar jag jobba där. Ska alltså städa. Inte kanske världens roligaste jobb(det är ju det jag gör på dagiset också), men det funkar. Och så  får man ju pengar för det haha.

Så nu är det på riktigt riktigt att jag har tre jobb. Dagiset-2 timmar alla dagar. Kommunkansliet-En gång i veckan eller med 10-14 dagars mellanrum mellan varje gång. Barnflicka(ndet)-När Leila och Micke behöver någon som ser efter Max :) Ganska schyssta arbetstider ändå. Även fast det är alla dagar på dagiset. Men det är ju ändå bara två timmar. Får ju inte vara där mera än två timmar så. LOL på den.

Fick med ett helt häfte med nå policy-grejs från kommunkansliet också, men just nu lockar det mera med att läsa klart boken jag håller på med. Så det är vad jag tänker göra nu --> sätta mig ute i solstolen med min bok. Och lite mellanmål så småningom. Och någonting kallt och dricka. Med solglasögonen på nästippen. Och benen uppallade så man får en snygg solbränna på dom också. Life's a garden, dig it!

Inga kommentarer: