14 maj 2011

Back, back on track

Äntligen funkar blogspot som vanligt och man kan läsa andras bloggar! lovely. Inte för att jag behövt bloggen på hela dagen, har nämligen varit hos min äldsta bror. Mamma och pappa hjälpte dom att klyva massa ved, och jag underhöll barnen. Vi tittade på kaninerna och hästarna, lekte i sandlådan, busade massa inomhus och kollade på tv. Ungefär som det ska va med andra ord haha. Åt middag där sen också, fisksoppa! massa mums. Väldigt lyckad dag kan vi säga :)

Nu sitter jag och kopplar av med lite fruktsallad och vin framför tvn. Ganska skön lördag alltså. Håller också på att fixar systers present(shhh) men tog en paus från det nu. Syster fyller imorgon så ska dit och dricka kaffe då! Men då är då och nu är nu, ska återgå till det jag just höll på med. Ha en jätte fin lördag alla där ute! :)

Inga kommentarer: