29 maj 2011

Sverige

Ja, jag skulle ju berätta om Sverigeresan. Vet inte riktigt vad jag ska berätta dock...Nämnde ju tidigare att mamma och jag missade färjan så fick ta den senare istället. Tror ni jag varit sjukt trött idag? Då tror ni rätt.

Det här köpte jag i alla fall! Är nöjd, fastän jag aldrig hann köpa ny bh haha.
  • Ett vitt och ett ljusblått baslinne från Gina Tricot
  • En ljusblå rutig skjorta från Kappahl
  • Svarta ankelsockor från Nightmare Outlet
  • Rosa mjukisbyxor från Nightmare Outlet
  • Clamdiggers från H&M
  • En plommonlila bikiniöverdel från Lindex
  • Rosa samt turkosa trosor från Lindex
  • Plommonlila nagellack och mörkturkost nagellack från färjan
  • Christina Aguilera deo från färjan
  • Mexx Fly high(parfym)från färjan
Och sen, eftersom vi inte hann till färjan, så for vi till Norrtälje och köpte massa mat. Livsmedel och sånt. Och det var såklart där som ankelsockorna och mjukisbyxorna blev köpta :)

Inga kommentarer: