29 maj 2011

Not a very bobbish bird in the morning

Godmorgon hela stora bloggvärlden. Känns att man var i Sverige hela dagen igår...Är fortfarande trött efter den långa dagen. Eller kanske det är för att man är uppe nu?? haha. Det ena eller det andra är det ju. Det är ett som är säkert. I alla fall. Fast det är svårt att tänka vid den här tidpunkten...haha.

Mamma och jag hade det bra i Uppsala igår! Fast det som sagt blev en väldigt lång dag. For med Eckerö på morgonen och våran plan var så att vi skulle åka hem på dagen igen. Men eftersom vi for för sent från Uppsala så hann vi inte till färjan i tid. Så vi fick ta kvällsfärjan istället. Det gick ju det också, och på det sättet fick vi mat handlat också eftersom vi inte hann det i Uppsala(for till Norrtälje och gjorde det istället.)

Berättar mer om Sverigeresan, och om allt vi köpte, ikväll någon gång. För nu ska jag strax på jobb. Klockan 06:40 ska jag infinna mig och 16:00 får jag gå hem. Tror.jag.kommer.vara.ännu.tröttare.då. Eller vad tror ni?

Är i alla fall glad över att jag inte jobbar kväll. DET skulle ha blivit en hiskeligt och alldeles förfärligt lång dag! Det skulle man knappast orka. Inte efter gårdagen i alla fall!

Inga kommentarer: