08 maj 2011

Vart tog vägen vägen...?

Såhär i slutet av dagen så känns det som om man inte riktigt vet i vilken ända dagen började eller...slutade. Den har ju inte slutat ännu, och jag lär väl veta hur den slutar när den väl slutar...haha? Men vad jag menar är att det har hänt så mycket idag så allt känns omvänt nästan. Ni förstår. Hoppas jag.

Var ju i alla fall till mormor och morfar och pratade över en fika. Mycket trevligt, som vanligt. Gudmor Anneli och Gudfar Uffe, Kusin Jeanette med sin sambo Johan och deras lilla pojke Liam var också dit. Hade inte sett de tre sistnämnda sen jag var och hälsade på dom på BB när Liam var nyfödd, så var kul att träffa dom igen :)

Efter besöket hos mormor och morfar så for vi hem där syster och systerdottern väntade. Och inte långt efter kom äldsta bror med sin familj hit också. Så har varit fullt hus med andra ord. Prat, skratt och barnskrik. Lek, lite mera skratt och så trerättersmiddag(bland annat rådjursstek och råstekt potatis till varmrätt.) Bra dag, med andra ord.

Är ganska slut nu...som man kanske kan förstå haha. Tror jag sover ganska bra inatt, eller vad tror ni?

Inga kommentarer: