22 maj 2011

6.What do you look forward for next year?

Shit, inte den lättaste frågan när vi ''bara'' är inne på månad 5 av det här året! Nog för att jag är lite av en planerare,
men jag planerar inte så värst ofta ett år i förväg haha! 
Men jag antar att jag kan skriva att jag ser fram emot Rockoff nästa år. Inte för att jag vet vilka som ska komma då(fick ju reda på vilka som kommer i år, för någon dag sen)men de lyckas alltid fixa någon bra :) I år kommer tAKiDA hit igen!
(bilden är från förra gången de var här)Kärlek på det.

Rockoff är en sån sak som man alltid ser fram emot. Det är ungefär årets stora höjdpunkt här på Åland haha. Även fast man kanske inte far och kollar på precis alla artister, så är det kul på de 2-3 man kanske far på. Och sen har ju sällskapet mycket att göra med det hela också. (Exempel: förra året var vi på Sean Banan. Han var helt ok, men skulle vi inte varit det gäng vi var så skulle det har varit botten! haha)

Inga kommentarer: