19 maj 2011

Ingen rast, ingen ro, bara slita, bara gno

Såhär har min dag sett ut, lite smårörig och oorganiserad. Men annars bra haha!

Började med att fara till ZicZac och byta mina converse till en storlek mindre, och gick sen via Wickströms med en klocka så jag får flera länkar i den. Fixade konfirmationspresent till Nicole och köpte en ny kalender. Kom underfund med att en kalender kan vara ganska bra att ha när man har massa jobbtider och diverse att passa haha. Var också via Kantarellen innan vi styrde kosan hemåt.

Väl hemma kunna man koppla av en liten stund, och sen blev det iväg på en väldigt rask länk på medeltidsstigen. Trodde mina ben skulle gå av haha. Hem och kolla på ett avsnitt days och sen jobb från 15:30-21:00.

Så nu har jag varit hemma en timme och pustat ut mera än jag gjort på hela dagen idag! haha. Men är nöjd med hela dagen. Skorna har jag inte testat ännu men dom borde sitta som handen i handsken! Klockan är klar imorgon men kan inte fara och hämta den då så får göra det någon annan dag. Konfirmationspresenten är jag jättenöjd med och jobbpasset var hyfsat lugnt.

Så ett bra avslut på den här dagen kan ju bara vara ''kick back and relax'' i fåtöljen med en mugg te och musik. Imorgon kommer inte lika mycket hända så det betyder mindre att tänka på=bra sömn inatt. Bra resonemang, ellerhur?

Inga kommentarer: