29 maj 2011

12.Your celebrity crushes

 Vet ni vad jag log när jag såg den där meningen?? Your celebrity crush...haha! Det är utan tvekan Tyler Ward :) och det har det varit i några månader nu. Och kommer antagligen vara i några månader(eller år)till.

Känns som om jag skrivit massa om han förut så vad ska jag skriva nu? Kan ju i alla fall upprepa att jag älskar hans röst! Sjukt underbar. Och han är så otroligt duktig. En del låtar han sjunger är bättre än originalet. Och då är man bra kan jag säga! Om man tar en låt och gör den bättre än originalet.

Älskar också hur mycket han älskar sina fans och tar sig tid till dom. UStream brukar han till exempel ha med sina fans. Det är som en video där folk kan sitta och kommentera och fråga massa frågor, och så svarar han live. Det finns på youtube. Sjukt värt att se! Bland annat den när han och Eppic gör en UStream med fansen.

Tyler är ju rätt snygg så det gör liksom inte ont i ögonen av att titta på honom ;) haha! Ögongodis eller vad heter det? Det är nog Tyler det, ögongodis. En stor påse gott och blandat!...haha! Bra liknelse tycker jag.

Tycker ni kan gå in på youtube och lyssna lite på honom! Ni kommer inte ångra er. Jag lovar. Diggar alla covers han gör, och alla hans egna låtar, men kan ändå varmt rekommendera The cave, Mary Song(inte den rockiga versionen), Mine, Our song och Slide. Det är mina absoluta favoriter just nu! :) Och dom är verkligen värda att lyssna på! Allihopa!

Inga kommentarer: