20 maj 2011

Sommaren jag aldrig glömmer/Seven weeks last summer

Aldrig kommer jag att glömma de där sommardagarna, sju långa veckor som kom att betyda så 
mycket för mig själv och för alla dem som fortfarande står mig nära...

Det här var också en B.Wahlströms bok, men inte en sån där liten med röd eller grön rygg. Got it? Great! Det märktes tydligt att den här var lite mer för äldre ungdomar..heter det så?

Anyways, Sommaren jag aldrig glömmer/Seven weeks last summer var inte alls pluttinutt gulligull och ostig. Den handlade faktiskt inte mycket alls om pojkar och kärlek, utan mera om familjeproblem och hur man klarar sig igenom dom. Med lite hjälp av vänner och pojkvän så kanske, kanske, man kan klara sig. Abby vet, 'cause she had those ''Seven weeks last summer''...

1 kommentar:

aina sa...

sv; Ja han var ju grym! :)