19 maj 2011

3.Five positive and negatives about you

  1.  Jag är hjälpsam och ser jag någon som behöver hjälp så frågar jag vad jag kan göra.
  2. Ä rättvis och behandlar andra som jag själv vill bli behandlad.
  3. Är jäkligt envis när jag verkligen vet att jag har rätt.
  4. Har svårt att se ''de dåliga sidorna'' hos folk och vill helst tänka att alla är snälla, rara och trevliga. Både på gott och ont är det ju, så det här borde stå på andra listningen också haha.
  5. Pratar inte bakom ryggen på andra och klankar ner på någon. Kan diskutera någon person i allmänhet, men jag sitter inte och snackar skit om någon bakom ryggen på dom

  1. Är väldigt envis. Det är på både gott och ont liksom haha!)
  2. Snålar ganska mycket med mina pengar. Är väl också på gott och ont antar jag. Erkänner i alla fall :)
  3. Är jag trött och inte har ätit på länge så blir jag lättretlig och irriterad på precis allt och alla. Man vill inta vara i min närhet då...haha! Spottar och fräser, stampar i golvet som en gammal häst, och höjer rösten ungefär 70 oktaver.
  4. Har svårt att säga nej. Och säga ifrån överhuvudtaget.
  5. Oroar mig för mycket om vad folk kanske tycker och tänker om mig. Måste lära mig att slappna av lite.

Inga kommentarer: