24 maj 2011

This morning i woke and i wrote; please god grant me the serenity

Hey, man kan säga att dagens ''dåliga väder'' förde något bra med sig! Jag fick garderoben utrensad :) Det var inte mycket som försvann därifrån, men lite lite i alla fall. Så nu finns det plats för lite nytt nu när mamma och jag ska fara till Sverige och shoppa på lördag! Kommer bli grymt kul och grymt skönt att komma bort ett litet tag. Även fast det bara är över dagen några timmar.

Är nästan klar med garderobsstädningen nu. Bara lite saker som ska plockas in. Men nu har det blivit så fint väder så mamma och ska bege oss ut på långlänk!(ungefär som igår när jag gick 1h 10min. Kände mig bra när jag kom hem haha.) Vi tänkte också gå via en loppis och titta lite. Kanske man skulle skramla ihop lite småpengar att ta med? Något fint kan man ju alltid hitta :)

Inga kommentarer: