18 maj 2011

2.Ten facts about yourself

  1. Jag är helt och hållet fullkomligt förtjust i Tyler Ward. Han...har fin röst, fast hela han är fin :) Älskar att sitta och lyssna på hans musik och kan sitta och lyssna på samma låt om och om igen. Man tröttnar aldrig!
  2. När jag föddes hade jag höftluxation. Det betyder att höfterna inte är färdigt utvecklade och att man i värsta fall måste ha skenor som går från höfterna upp till axlarna. Jag behövde dock bara ha dubbla blöjor haha.
  3. Jag är laktosintolerant och har varit det sen 11års ålder. Är också allergisk mot vitlök och mygg. 
  4. Och när vi ändå är inne på allergier kan jag också nämna att jag är jätte allergisk mot musikstilen hardstyle. Får huvudvärk av den, riktigt snabbt haha.
  5. Har sett vartenda avsnitt på varenda säsong som finns av Cityakuten. Och äger de 4 första Dvd-boxarna.
  6. Har många fobier och är mest rädd för trånga utrymmen och insekter. Kan inte heller med för höga höjder, mörker eller smärta. Är alltid hispig och jätte rädd för att något ska göra dödsont. Som att föda barn till exempel. 
  7. Sen i December har jag gått ner 8kg och minskat 12cm i midjan. Kombon nyttig mat och träning alla dagar ger lysande resultat!
  8. Jag är en riktigt boknörd och har läst flytande sen jag var 5 år. Har alltid älskat att läsa och kan sitta timmar med en bok och bara glömma bort omvärlden. Favoriterna är deckare, romaner och verklighetsbaserade böcker. De mest gripande böcker jag läst är Pojken som kallades Det, Flicka med de röda skorna och Dotter önskas.
  9. Rentutav älskar jordgubbar och det bästa med hela sommaren är att få fara till älskade mormor och morfar och plocka hinkvis med jordgubbar. Jordgubbar med mjölk är det bästa som finns!
  10. För tre år sen stod jag och såg på när våran fina tax Assi somnade in. Hon hade varit sjuk länge så det var dax. En lugnande spruta i frambenet och två dödliga i hjärtat, och sen var hon borta. Kan inte fatta att det redan gått 3 år...Känns som om det var igår som man kunde höra hennes tunga andningar om kvällarna när man gått och lagt sig. Saknar dig Assi, fortfarande.

Inga kommentarer: