17 maj 2011

En bra bit på vägen

Som jag nämnt tidigare så skriver jag här så fort jag läst en bok klart, och att jag gör det för att jag sen ska kunna se hur många böcker jag läst på ett halv år/ett år. Kollade just i kategorin böcker, på skoj för att se hur mycket jag läst hittills. Det har nämligen gått 5 månader nu. 21 böcker har jag läst sen i Januari. Känner mig riktigt stolt haha.

På något sätt känns det overkligt eftersom jag trodde det skulle vara jätte segt och ta en evighetstid innan jag ens hade läst 5 böcker från hyllan i bokhyllan som är mer känd som ''Hyllan med böcker jag inte läst ännu.'' Var och räknade dom just och på hyllan har jag hela 61 böcker kvar, oh yes! Högen med systers böcker innehåller 10 stycke så ja..en stund till får jag hålla på innan jag läst alla böcker haha!

Återkommer med det här ämnet om en månad. När det gått 6 månader och jag kanske har kommit igenom systers hög med böcker. Eller vad tror ni? Wish me luck! 

Inga kommentarer: