16 maj 2011

Oh honey, tramps like us, baby we were born to run

Det här har jag lyckats åstadkomma med min dag(med undantag för enstaka kiss-och matpauser)
  • Sett på hela Scary Movie 1, utan att skratta en endaste gång. Den var tydligen roligare förr.
  • Skrattat mig igenom ett avsnitt days. I vanlig ordning, händer alla dagar!
  • Metat med mamma. Vi fick några fiskar, dock några för små så dom vi fick med oss hem kunde man lätt räkna på en hand. Tre abborrar och en strömming. 
  • Gått en 40 minuters promenad på medeltidsstigen. Det var blött och ena foten var dyngsur när jag kom hem, men gick gjorde jag i alla fall
  • Lagat två grymma dressingar till pasta/kycklingsalladen vi åt till middag!
  • Jobbat två timmar. (får inte jobba mera på det där aphjärna stället... piss och skit)
  • Skrivit hela 4 sidor i min dagbok. A trip down memory lane...
  • Och duschat. Det var det sista det!
För det räknas inte att jag sitter och spelar betapet med mamma nu, och dricker te. Och därmed basta.

Inga kommentarer: