17 maj 2011

En helt vanlig flicka/Country Girl

 MÄRKTE FÖRST NU ATT ETT INLÄGG HAR BLIVIT SPARAT SOM UTKAST OCH DÄRMED INTE BLIVIT PUBLICERAT. HÄR ÄR DET I ALLA FALL, OCH DET HANDLAR OM BOKEN JAG LÄSTE KLART FÖRE DEN JAG LÄSTE KLART IDAG...JA, NI FÖRSTÅR! HAHA :)

-Jag tänker inte låta Sean förstöra sommaren för mig, sa Edie bestämt. Så dum är jag inte!

  Men hon sänkte blicken för att inte avslöja för sin bästa vän Julie hur ledsen och sårad hon i själva verket var. Edie hade varit ute med Sean två gånger-och hon hade trott att han menade allvar. Men nu verkade han vara mer intresserad av den rika och vackra Liza...

Jaha, ännu en B.Wahlströms bok klar. Igår blev den klar. Och idag har jag börjat på en ny, den sista faktiskt. Sen har jag en hel bunt böcker till som varit systers +hela halva bokhyllan med mina egna böcker jag inte läst ännu. Det kommer nog ta ett tag att komma igenom alla. Ett långt jätte mega grymt långt tag haha.

Inga kommentarer: