02 juni 2011

The end was near

Äntligen är man tillbaka! Har varit utan internet i två dagar nu. Var nära döden kan jag säga haha! Men igår var mina två äldsta brorsor hit och fixade det :) Är super glad nu, tack så mycket!

Det två senaste dagarna har varit oerhört tråkiga kan jag säga. Säger som brorsan ''Man säger sig ganska handikappad utan internet.'' och han har rätt. Usch vad tråkigt jag haft det de här dagarna! haha. Har lyssnat massa på takida, spelat harpan och hjärter och chess titans och sånt där på datorn. Läst, kollat på tv, läst lite till. Tränat, kollat på Ghost Whisperer, kollat i Ellos och H&M kataloger, letat upp alla våra PC spel eftersom jag hade tröttnat på alla kortspel på datorn. Hm, mera då? Jo, igår var mamma och jag och la ut ett nät.

Det är några exempel på vad man kan göra när man inte har internet haha. Och håller på och dör av tristess. Det är tur att man har såna hjälpsamma syskon! Och jag är tacksam för att Thomas och Jocke kom ut hit och fixade internet igår. Kanske rentutav inte skulle ha överlevt annars...haha! skämt åsido :)

Inga kommentarer: