12 juni 2011

Sommarkvällar is the shit!

 Det här är livet! Att sitta på varma trappan efter en lång kall dusch. Solen håller på och försvinner bakom träden. Fåglarna kvittrar. Humlorna surrar. Det blåser ljumna vindar som för med sig doften av sommar. Fläkten brummar på inne i köket. Det här är sommar!

Skrev ju tidigare att jag inte skulle gå ut mera idag eftersom jag inte villa ha mera sol på mig. Men nu är ju faktiskt solen nästan borta. Är fortfarande yr, men det kan inte hindra mig från att njuta av den här fina sommarkvällen! Det är härligt ute nu.

När jag var liten/yngre/för några år sen, brukade jag alltid sätta mig på trappan efter jag duschat. Speciellt om det var kväll, och om det var sommar haha! Det är så mysigt att bara sitta och filosofera och bara va medans håret får lufttorka i den blomdoftande friska fräscha ljumna sommarluften. Som sagt, det här är livet!

Inga kommentarer: