17 juni 2011

This is what I have to do

Var uppe redan 06:00 imorrse och slängde i mig frukost. Var sjukt hungrig. Blev att kolla på Ghost Whisperer efter det och sen stack jag iväg ut på länk. Det är obeskrivligt skönt att ha motionerat färdigt redan tidigt på morgonen så man inte behöver fundera över det mera på hela dagen :)

Nu har jag bara legat och slappat på sängen och ska just gå och fixa något att äta. Lite Ghost Whisperer först(Igen. Vadå beroende?) 11:00 ska jag iväg och jobba lite. Ska hjälpa två äldre damer med att städa deras stuga eftersom båda blivit ''sjuka'' och dom får besök från USA(tror jag att det var i alla fall?!)snart så ja, dom vill väl ha redigt tills dess haha!

Känner ingen av dom, vet inte var stugan är(förutom att den är någonstans på Dånö)och vet inte heller hur stor den är. Men vad jag hört av en annan så är den inte så våldsamt stor. Så man får väl hoppas på det bästa! Skriver igen när jag kommit hem :) Fierce & Love!

Inga kommentarer: