28 juni 2011

Without music, life would be a mistake

 Utan tvekan är ju jordgubbar det allra främsta som hör till sommaren. Ingen sommar utan jordgubbar liksom. Men bra sommarmusik är också ett måste. Sitter just nu och knåpar ihop en liten sommarlåtlista till mobilen. Än så länge så skriver jag bara upp i word vilka låtar som ska vara med. Kommer inte lägga in dom på mobilen nu eftersom jag kommer ha en ny mobil i mina ägor på torsdag och då är det ingen idé att lägga in dom på mobilen jag har nu.
-If that made any sense haha.

Har kommit en liten bit på låtlistan, men den är långt ifrån klar. Har media player på shuffle så det kommer massa random låtar. Nu dunkas det Backstreet boys, om ni undrar haha.

Förutom sommarlåtlistan så lagar jag en ''vanlig'' låtlista också. En med ''vanliga'' låtar. Just nu är det nästan bara nonsens låtar på den så får se lite vilka som kommer med på mobilen sen.

Musik är nog det bästa som finns. Näst efter jordgubbar då förstås.
Just nu i alla fall.

Inga kommentarer: