09 juni 2011

24.Reblog the first post you see on your dash

Vet inte varför man ska kopiera någon annans inlägg och lägga upp det på sin egen blogg, men okej då. Här kommer Fokis senaste inlägg eftersom hon är den som skrivit sist av alla. http://fokis.se/

''Hello. Jag har just kommit hem från en uppfriskande bodyscrub på ett spa som ligger i närheten av våran lägenhet. På vägen hem blev jag överraskad av en plötslig regnskur. Som tur var så hade jag ett litet mini-paraply med mig i handväskan, men mina leggings och skor blev ändå genomblöta. ^^ När det regnar i Thailand så är det som att stå i en dusch. Här är en liten bild som togs tidigare under dagen. Jag har egentligen haft jättefina lockar idag, men dom försvann i regnet. haha.
 Nu blir det middag.''

Tyvärr tänker jag inte sno hennes bild och lägga in den. Tror hon har copyright på sina bilder.

Inga kommentarer: