08 juni 2011

I got my toes in the water, ass in the sand, not a worry in the world, a cold beer in my hand. the city's still on my mind...

Härligt att det blåser mindre idag ju! Bättre väder får man leta efter. En del kanske tycker om när det är vindstilla, men när det är hett ute så tycker jag att det är OK att det blåser lite. Svalkan är oslagbar.

Ska rigga upp både solstol och filt ute nu. Ifall det blir för varmt i solen, kan jag lägga mig i skuggan på en filt istället. Växla liksom. Gjorde det igår också och han säga att det var väl behövligt! haha. Boken kommer vara med såklart, och så tror jag att jag ska koppla i headsetet i mobilen och lyssna lite radio. Något bra hittar man alltid :) 

Senare tänker jag ta en länk ner till stugan och vänta där tills mamma slutar jobba och kommer dit. Blev nämligen inte att lägga ut nät igår eftersom det blåste så mycket, men idag ska vi försöka i alla fall! Vi alla är lediga imorgon så det är perfa att lägga ut nät idag, och ta upp imorgon! Sommar...

Inga kommentarer: