23 juni 2011

Sista dagen för den här gången. See you next time!(tomorrow haha!)

 Idag har vi bara varit inne på grund av allt regn. Vi har bara kollat på film/tv och myst!
Okej, inte bara då. När Scott sov där mitt på dagen så ritade Sabina och jag först med blåspennor och sen målade vi med vattenfärg. När Scott vaknade var han också med och ritade, dock bara med bläckpenna.

De har farit hem nu efter 3½ dag med faster. Har haft riktigt roligt och mysigt, även fast jag är sjukt trött nu och det känns som om jag skulle kunna sova i en vecka! Minst. Men imorgon är det ju midsommar, och det kan man ju inte för allt i världen sova bort! Speciellt inte när den ska spenderas med massa roliga människor i en stuga vid vattnet/i skogen/lite skymundan etc. Sova kan man göra när man är död :) 

Fast...tror jag ska börja tänka så först efter att den här veckan är slut! För nu är jag så trött och degig i huvudet så jag måste bara få lägga mig i sängen och glo The Mentalist och sen sova! Upp tidigt imorgon för hinna med allt före midsommarstångsresning och avfärd mot Bastö!

Psst. Bilden är från picknicken i tisdags!

Inga kommentarer: