20 juni 2011

What you want seems taken by another tide turning

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men det är som om all ork och energi sugits ur mig och flugit iväg med vinden. Det är väldigt jobbigt, speciellt när man ska jobba.

De senaste dagarna har gått i samma spår - vakna, äta frukost framför The Mentalist, somna om en stund. Jag brukar aldrig somna om när jag en gång varit upp och rört på mig, och fått i mig något att äta. Dessutom så orkar jag inte ens klä på mig. Går runt i pyjamas hela dagarna och släpar fötterna efter mig(idag har jag fått på mig jeans eftersom jag inte var så pigg på att fara till butiken i pyjamasshorts. Pyjamaströjan är dock fortfarande på.)

Jag tror att det kan ha något att göra med att en förkylning är på väg att bryta ut. Har haft ont i halsen flera dagar nu, men mer än så händer inte. Och sen är jag sådär konstigt konstant hungrig. Det blir jag alltid när jag är förkyld. Det kurrar väldigt ihåligt i magen, man äter och efter en halv timme/en timme så är man lika ihåligt hungrig igen. Jobbigt. Skulle bara vilja att förkylningen skulle bryta ut ordentligt.

Är sådär ihåligt hungrig nu så ska ta mig något att äta. Typ tonfisk. Och riskakor. I massor.

Inga kommentarer: