29 juni 2011

Svettig onsdag

Det har varit en sån där klibbig och kladdig dag idag. Tropisk värme som inte tog slut fören 21:00 på kvällen. Och då pratar vi utomhus. Inne är det fortfarande som en freakin' bastu.

Låg ute och solade några timmar idag och kan säga att det var äckligt varmt! Höll nästan på att avlida. Nästan. Var lite svalare i butiken när jag var dit och mötte mamma. For hem och slängde ihop en über god tonfisksallad, stack ut på en promenad med mamma(där man igen höll på och avlida mer eller mindre)och sen for mamma och jag på Herbalife hälsokurs/träff. Riktigt trevligt och intressant var det och allt det jag smakade på var mums! Fick smaka den nya smaken på shake och den var amazing! Dock har dom som jag köper av inte fått in den ännu så fick bli en med cappuccino smak den här gången. Smask det med! :)

Nu ska jag fixa mig färdig för sängen och sen lägga mig och kolla The Mentalist. Upp ganska tidigt imorgon eftersom jag ska befinna mig hos tandläkaren 09:45. Tur att man har världens bästa tandläkare så man bara blir lite smånervös, och inte ett nervsammanbrott som man var förr när man gick till skoltandläkaren!
Godnatt och sov gott och puss och kram och allt det där! Imorgon är en annan dag...

Inga kommentarer: