10 juni 2011

What’s happening?

Sitter med en kall somersby ute i solen och bara njuter...Nej det gör jag inte. Sitter snarare med en vattenflaska inne, för ute är det super mulet och tråkigt. Kom just hem från jobb så varvar ner med lite isvatten och soft musik.Och bara njuter.

På jobbet gick det bra, för det mesta haha. Lite jävlades det som vanligt. Ibland undrar man om det skulle funka utan att jävlas haha. Har fortfarande inte fått något fack till min timlista, och själva timlistan var spårlöst borta, så fick igen lämna en lapp på chefens bord. Vill han inte veta när jag varit där och städat eller?? Jag vill i alla fall ha en timlista så jag kan skriva upp mina timmar, så jag får lön haha.

Nog om det. Ska äta lite fruktsallad nu och kolla på tv. Eller Ghost Whisperer. Eller film. Hur som haver, tänker bosätta mig i soffan med massa frukt och vatten i alla fall.

Inga kommentarer: