12 juni 2011

Baby Hodgela's here, now baby Brooth is coming right up!

 Ikväll visade dom säsongens sista Bones avsnitt. Och det var världens bästa avsnitt också! Det kom en lite Hodgela bebis äntligen! En lite Michael :) Så söt var han. Och det var det som utgjorde 50% of the awesomeness i hela avsnittet. De övriga 50% var slutet. Holy cheesecake vad bra slut det var! Jag dog lite. För att det var så bra och för att man nu inte kommer få veta vad som händer härnäst förens i höst. Värsta tortyren ju! Fatta att man måste vänta hela tre(T R E!!!!)månader innan man får se hur Bones mage bara blir större och större. För att hon är gravid! med Booths barn. Precis före hon sa det, så höll jag andan, och när det var sagt så pustade jag ut. Och så var jag super glad en sekund! innan jag då kom på att jag måste vänta till hösten för fortsättningen. 
Damn. haha. Tror ni det kommer gå bra? Att vänta alltså.

Och med det sagt och utskrivet, så ska jag lägga mig och kolla lite Ghost Whisperer(och så klart glo på finaste Christoph Sanders), och sen...jaa, då kommer jag somna med ett mega superduper triljoners-jättestort enormt biffigt mega leende på läpparna! True story.

Inga kommentarer: