22 juni 2011

Inget speciellt.

 Idag har vi bara slöat runt. Inte fått något vettigt gjort. Bara varit. Inte gjort något speciellt.
Det får gårdagen att verka som om den hände förra veckan.
Ganska deprimerande när man gjorde lite kul grejer igår men idag...inte så mycket.

Just nu ligger Scott och sover på min säng i alla fall. Han somnade på soffan först med när jag skulle lyfta han till sin säng vakna han och blev jätteledsen. Så jag lade mig med honom på min säng sen. Och efter sisådär 20 minuter kanske, så somnade han. Jag tror jag också slumrade till där på sängen haha!

Har just plockat ur diskmaskinen(ungefär det vettigaste jag gjort idag.) Sabina bestämde att hon inte ville vänta tills Scott vakna, så hon är ute och leker själv nu. Tror jag ska sätta mig ute och läsa en stund. Är sjukt trött så tror lite frisk luft kan vara bra just nu. Dessutom ska vi gå till butiken och vänta på mamma/farmor(min mamma, deras farmor)om 1 timme ungefär och sen är ju hon hemma så kanske vi hittar på något då. Funderar på om vi ska fara ner till stugan en stund efter maten, men vi får se.

(psst, jag försökte ladda upp en bild med bloggen tvärvägrar. @%&#¤!½*^`. Ungefär

Inga kommentarer: