06 juni 2011

Think I'm in hell!

Så varmt som det var idag på morgonlänken, har det inte varit...någonsin! sen jag började promenera alla dagar. Nog för att jag började i December, så det kan ha något med det att göra, men det är en annan historia!

Men allvarligt talat, jag trodde jag skulle dö där ett tag haha. Skulle det inte ha varit för de svala vindpustarna som kom lite då och då, så skulle jag ligga död vi kulturarvsstugan typ nu. När jag kom hem måsta jag lägga mig i skuggan på gräsmattan och pusta ut lite. Kombon über bra tempo och stekhett ute gjorde en ganska rejält svettig. Kan säga att det var ganska skönt att ta en iskall dusch följ av lite lunch sen!

Nu tänker jag kolla på days klart och sen sätta mig ute i solstolen och läsa klart min bok. Och där tror jag att jag blir hela dagen, i solstolen med massa böcker. Och solglasögon. Och solkräm. Och massa vatten. Och lite smått och gott att tugga på till mellanmål!

Inga kommentarer: