05 juni 2011

Lyset är på, men ingen är hemma

Känner mig ungefär halvdöd idag. Vaknade klockan 06:00 med världens huvudvärk. Lyckades somna om och vaknade 08:00 igen, fortfarande med världens huvudvärk. Nu är den borta dock, men jag känner mig ändå halvdöd. Har legat i sängen med datorn sen jag vaknade. Kollat på Ghost Whisperer, surfat runt...youtubat. Men fortfarande känns det som om en kontakt har hoppat ur i hjärnan. Kortslutning typ. Alternativt felkoppling. Någon har satt i batterierna fel väg. Eller skruvat i glödlampan snett så den inte kommit in i rätt gängor.

Ska i alla fall dra i väg ut på en länk nu, så kanske man känner sig piggare sen. Vet inte vart jag ska gå ännu, men det lär väl visa sig. Det är säkert as varmt ute så medeltidsstigen kanske blir bra. Massa skog och sånt liksom. Svalka och skugga för det mesta. Great. Over and out.

Inga kommentarer: