12 juni 2011

Värmeslag, shiet

 Igår låg jag ute hela dagen och läste. Lite i skuggan och lite i solen. På kvällen låg jag nere vid stranden i flera timmar. I solen.
Men såklart var jag ju i vattnet och plaskade runt också.

Alla timmarna jag vistades ute igår satte sina spår. För helvete vad yr jag varit idag! Har ändå legat ute och läst, men såg till att ligga i skuggan i alla fall. Och när jag legat och lyssnat på musik en halv timme, och varvat ner rejält, så gick jag in och mätte blodtrycket. Och jag fick bekräftat det jag redan visste, blodtrycket var för lågt. 98/64 hade jag. Jag har vanligtvis lågt blodtryck, men inte sådär lågt. Det resulterade hur som helst i att jag tog mitt pick och pack och stängde in mig på rummet istället. I mörkret. Med fönsterluckan på vid gavel.

Stjälper i mig masa vatten och hoppas på det bästa! Ska lägga mig under fönsterluckan och kolla på Ghost Whisperer nu.
Solen får inte se mer av mig idag haha.

Inga kommentarer: