26 juni 2011

06:40-16:00

Det var segare än segast att stiga upp 05:30 imorrse när man gick och lade sig 04:00 midsommarnatten, steg upp 08:30, segade runt hela dagen och var allmänt trött och sen somna 00:00. För att vakna en halvtimme senare och ha svårt att somna om. Med andra ord har det inte blivit mycket sömn den här helgen.

Men jag var i alla fall och jobbade idag. Max och jag hade superskoj och hittade på massa bus! Bland annat lekte vi med hans stora brandbil, läste Alfons Åberg, var ute och cyklade och åt smultron! Och sen busade vi i soffan och Max sa att han var spöket på min bok(spökdetektiven Skulduggery pleasant.) Max var också och lekte med grannarna i lägenheten bredvid och blev jag att dricka kaffe där och prata lite. Händelsefylld dag med andra ord.

Nu håller jag på och dö av hunger. Maten är inte klar dock...och vad ska man hitta på medans man väntar? :)

Inga kommentarer: