04 juni 2011

Klädbyten ftw?!

Standarden vanliga dagar brukar vara 2 klädbyten. Pyjamas/nattlinne/t-shirt/vad man nu sover i, till vanliga kläder. Det räknas ju inte att man byter om till ''nattkläder'' på kvällen igen sen haha.

Men idag, idag var tydligen ingen vanlig dag för idag har jag bytt kläder 5 gånger! Holy cheesecake, det brukar jag aldrig göra haha. Först från pyjamas/t-shirt och shorts till jeans och en skjorta när jag skulle och handla. Sen bytte jag igen när vi skulle på examenskaffe, då till en annan skjorta, linne samt leggings. När vi kom hem skulle Felicia och jag tälja barkbåtar så då bytte jag till linne och haremsbyxor för att inte smutsa ner de andra kläderna. Och efter maten bytte jag till linnet jag hade tidigare, ett annat linne och mjukisbyxor för att mamma och jag skulle gå ner till stugan.

Så att...tror jag håller mig till de där 2 vanliga klädbytena imorgon. Det känns liksom lättast så haha!

Inga kommentarer: