04 juni 2011

Examenskaffe

 I onsdags tog Ida examen och kan nu titulera sig som sociokant. Idag var vi på hennes examenskaffe som hon hade hemma hos sin pappa. Det var riktigt trevligt och man träffade människor som man inte träffat på typ hundra år haha! Riktigt kul var det!

Efter det var det hem en sväng och äta och sen gick mamma och jag ner till stugan. Felicia kom igår och stannar tills imorgon, så hon och pappa(hennes morfar alltså)tog bilen ner. Och nu skulle dom tre bli på stugan men jag for hem istället jag. Tycker bättre om att sova här hemma haha. Tänkte nästan skriva ''i min egna säng'' men har ju en egen säng på stugan med så det är same same ungefär.

Brorsan ska ha massa polare här ikväll så jag kommer nog bara sitta i mitt rum och uggla. Kolla på film kanske och bara mysa lite :) Är rätt trött så känns som om det skulle duga bra att krypa upp i sängen med en film eller 5 haha.

Inga kommentarer: