30 november 2010

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Antar att man ska skriva allt man ätit på hela dagen? Eller? Tänker göra det i alla fall eftersom det faktiskt står  
'det här åt jag idag'.

Frukosten, som är dagens viktigaste mål, bestod av en skål risgrynsgröt, mjölk och kanel. Massa gott men nu dock är all gröt slut så funderar på att koka massa gröt imorgon så man har några dagar framöver! Risgrynsgröt kanske inte är den ultimata frukostgröten men det är så tusans gott! 

Middagen, den bestod utav världens godaste kycklingrisotto á la mamma! Skulle kunna äta hur mycket som helst utav den men man ska ju inte överdriva. Det är inte bra med för god mat haha! 

Kvällskäk, bestod av en stor mugg te och mjölk, ett päron och en knäckemacka med lauantaimakkara. Vet inte vad av dom jag inte borde äta, började i alla fall må illa efteråt. Ska ta mig fan sluta äta tror jag...

Inga kommentarer: