25 november 2010

-

En dag närmare julafton och ett steg närmare att ha alla julklappar klara. Me like. Har en lista på alla julklappar och sitter och kryssar av lite hela tiden. Härligt! Jag har som sagt 8 julklappar klara och 5 som ska köpas och/eller lagas. Och jag vet en lite filur som vill ha med mig till stan och julshoppa någon dag ;) Så blir antagligen det, vi har dock inte bestämt dag ännu så får se lite när vi pallrar oss iväg. Kul kommer det i alla fall bli eftersom vi inte hängt på länge, hundra år känns det som! På söndag träffas vi i alla fall för den lilla filuren Ida filler år på måndag och har kaffe på söndag :)

Vet ni va, nu ska jag gå och värma lite kycklingsoppa! Bästa maten den här årstiden. Och det som gör det dubbelt så bra är att det är mammas och min hemlagade och vi åt den igår så den är säkert massa mycket mera godare idag! Den var ruskigt läskigt god igår redan så jag undrar vad den då är idag.

Inga kommentarer: