07 november 2010

Jumping out of bed like a Ninja when you realise you overslept

Enligt en facebook applikation, 'Vad händer imorgon när du vaknar?', så ska jag få frukost på sängen när jag vaknar. Det värsta är att ingen är hemma imorgon när jag vaknar så jag vet inte vem som ska servera den där frukosten haha. Har ju tyvärr inte tränat upp någon av kattorna att göra sånt men ser ut som att jag får börja nu ;) Imorrse dock så vakna jag förvirrad, täppt i näsan och väldigt trött. Steg upp, eller sprätta upp, väldigt yrvaken 12:30 eftersom jag kom på att syster och systerdottern skulle komma hit. Man kan säga att rubriken passar ganska bra men skulle inte behövde ha haft så bråttom eftersom de kom några timmar senare. Så ja, så har min dag sett ut. Umgåtts med syster och systerdottern och pratat massa. Felicia, systerdottern, och jag har lekt lite med barbie, kollat på massa roliga klipp på youtube och såklart skrattat massa. Det är ganska vanligt när vi träffas haha. Avslutade dagen med dem genom att äta världens godaste mat. Mammas kyckling i god sås och så ris till det.
Kittlar dödsskönt i kistan! Som farsan Baloo skulle ha sagt.

Så avslutades dagen men kvällen dock tänker jag avsluta med Beck-gamen. Fast om jag känner mig själv rätt så hinner jag med ett par klipp på youtube också innan jag somnar haha. Så vi kan väl säga att min kväll kommer slutas med Beck och youtube, och antagligen med lite ont i magen eller illamående. Vill inte vill inte!

Inga kommentarer: