01 november 2010

Do you know what it feels like?

Det är sjukt vad trött jag är! Det märks att man ställt tillbaka klockan en timma, att klockan egentligen ska vara 16:20 nu. Det märktes mest igår när man vid 20:00 var trött, och vi närmare eftertanke började kolla på klockan och kom på att den egentligen var 21:00. Eller inatt när klockan mitt i allt var 02:00, vilket inte är alltför sent...tills man kom på att 'shit, klockan är ju 'egentligen' 03:00 nu...ehehehe, godnatt...' Förstod direkt varför jag var så tröt då men som vanligt så kom jag inte ur youtubes grepp så jag blev kvar där ett tag. Det blir bättre ikväll för det ända jag ska kolla på ikväll är bästaste älskade top model med Tyra Banks, Mr. Jay och Mr. Nigel Barker. och det börjar 21:00, slutar 22:00 så då har jag all tid i världen att spendera på youtube före det är bedtime. Vilken himla bra planering jag har ellerhur? haha. Håller också på att leta efter en bra, eller über bra, sida på internet där man kan kolla på tv-serier gratis, helst med hela episoder och inte bara små klipp(så youtube tackar jag nej till denna gång). Började kolla runt igår utan resultat. Jag hitta ju sidor, det är inte det, men ingen var bra. Bara fel säsonger och när man hittade rätt säsong så hade de inte episoderna man villa ha. Man blir lite lätt trött om man säger så. Var till och med in på ett forum men där var det inte heller bra förslag. Var in på alla rekommenderade sidor men alla var bara sprätt åt helvete.

Vill bara att det ska bli kväll nu så jag får kolla på top model, och tisdag så jag får kolla på NCIS, och så vill jag att mina papper ska komma så jag kan börja plugga igen, och så vill jag att det ska bli vår så Bones börjar igen och jag får börja 'jobba'. Det är mycket men vill men såå lite som händer. Jag vill mycket, väldigt mycket.

Inga kommentarer: