09 november 2010

Snöstorm, kattungarnas nya absoluta favorit!

Det är inte bara jag som älskar snön här har jag märkt. Det är tre små kattungar här som är med om sin första vinter och de verkligen älskar det! Det springer omkring, jagar varandra, jagar snön, äter lite snö här och där och busar som aldrig förr! Och det är skönt att de gillar snön och inte dissar den totalt och vägrar gå ut. När jag satt ut Casper tidigare idag så var han lite skeptisk och sprang in igen men andra gången gick det bra. Nelson hade inga problem alls och Tyra var skeptisk först andra gången haha. Knaskalas. Skulle jag ha en fungerande kamera så skulle jag sitta ute i snön med kattungarna på dagarna och ta massa bilder men nu får ju inte det så att...

Dax att fylla bästa myggen med te, krypa upp i en fåtölj och kolla på NCIS. Jag har längtat ända sen förra tisdagen när de avsnittet tog slut haha. Och nu är det äntliiiiigen ny tisdag och nytt avsnitt. Spännande!

Inga kommentarer: