29 november 2010

trött chey ska glo på Steve Carell och Tina Fey!

Tänkte att jag skulle julpyssla i kväll i brist på annat, men jag orkade verkligen. Har varit äckligt trött hela dagen även fast jag sov hur bra som helst inatt, dock vaknade jag 06:00 och frös som en idiot! Fick ju som sagt inte så mycket sömn i helgen och det går inte att fixa. Man kan helt enkelt inte ta igen sömn, inte fullt ut åtminstone. Så jag kände att kvällen tänker spenderas i sängen, under täcket och kolla på film. Låter mycket bra tycker jag. Och 21:00 kommer top model också och sen kan jag krypa ner i sängen, under täcket igen och sova länge länge! Men först film. Sitter och laddar ner 'Date night' nu, en komedi med Steve Carell och Tina Fey, så får se om den är någge bra. Ska glo efter lite flera filmer på tankafetast.se, inte för att det får rum så mycket mera på min dator just nu. Är verkligen i behov av en extern hårddisk! Det ligger högst upp på min önskelista i år. Och det är dessutom det enda dyra på önskelistan, och externa hårddiskar är inte ens dyra!

För övrigt så saknar jag tankafett.se massor! Där kunde man söka på skådespelarna, till exempel Robert Downey Jr eller Jamie Foxx, och så kom det massa filmer upp som de medverkat i. Man kan inte göra det på tankafetast and it sucks! Nåja, ska garva läppen av mig till Steve och Tina nu. Fierce & Love!

Inga kommentarer: