12 november 2010

bye bye miss american pie

Smultron på burk smakar urk. Nu ligger min kamera på posten och är redo att skickas tillbaka till Finland. Den har krånglat i princip sen jag fick den och nu orkar jag inte mera. Anttila har bekräftat att jag fick skicka tillbaka den så skulle som fixa det. Så får se liten nu om jag får min kamera tillbaka, lagad, eller om dom skickar en ny. Hoppas mest på att jag får tillbaka min kamera eftersom..jaa det är ju min! haha. Och det skulle kännas konstigt att få en ny, varför vet jag inte. Även fast mitt stora bekymmer nu är om jag alls får en kamera tillbaka, så har jag ett till bekymmer. Hur ska jag klara mig utan kameran i ca 2 veckor?! haha. Visst, har min lilla...fula kamera fortfarande och den funkar, fortfarande, men det är ju inte alls samma sak! Och det är ju ingenting mot min Nikon. Men får jag något sorts abstinens besvär de kommande 2 veckorna så får det väl gå med den lilla kameran antar jag. En sak som är säker i alla fall, jag vägrar ha min lilla kamera på jul. Då ska jag ha min Nikon!

Inga kommentarer: