12 november 2010

I don't want to do this right now...

Jag kunde somna 21:00 igår eftersom jag dygnade natten före. Fick sova 13 härliga timmar och var sen utvilad för en dag på stan. Tror ni jag fortfarande känner mig utvilad? Svar ja, lite drygt. Känner nog att ögonen börjar bli lite trötta men allt känns så hopplöst på något sätt. Tänker lägga mig och läsa klick och se hur det går sen.

Det ända jag känner mig pepp på inför morgondagen är days...visst, det är bra det med för det är galet spännande nu och kan knappt vänta tills imorgon! Det kryper i kroppen. Nackdelen är att brorsan tagit tillbaka sin plattv, som vi haft i drygt 6 månader om inte mera, och nu måste vi ha våran tjocktv igen. Man hade ju vant sig med asbra bild så det känns grymt galet att inte ha plattv mera. Det är bokstavligt talat sorgligt att se tjocktvn stå i vardagsrummet haha. Yep, känner mig pepp för days men inte för tvn jag måste kolla det på. Känner mig inte pepp på något mera, fast det är fredag. Blir antagligen soffläge deluxe igen. Varför är dom så tröga i Esbo?!

Inga kommentarer: